Merhaba

Merhaba

Hazırla karşılaştım

Hıdrellez Maraş’ta kapalı kutuları açan büyülü sözlerin başında gelir. Ölümsüz iki insanın dün ya da dostane beraberlikleri kadar güzel ne olabilir. Ülkeler, dönüşüm, devrim, sosyolojik ütopyalar dahası civcivli yumurtalar.
Doğrudur her bahar Kırlangıçları karşılar, gök gözlü Bozkurtlarla karlı Tanrı Dağlarında ulu bir sefere çıkmak isterim. Mete bir yanda Cengiz öbür tarafta, Kürşat ve kırk yoldaşı Pusatlarını çekmiş Haydarın aşkına dağladıkları yaralarıyla demokrasinin kumdan kalesine bakıp gülümserken ben Ötüken düşünden Kızıl Elmalar devşiririm.

İşte ülkü sancağı!

Dünya dedikleri yalandan bana ne.
Var oluş cevelanında ejderhalarla cenk eden Hürmüz’ün sızısını kim bilebilir bu gün.
Al, yeşil, gök boranı düşlerim sizlerle yaşıyorum Maraş’ı, kendi marşımı sözlerinde özgürlük, adalet, sevgi diyorsam bırakın çaşıtlar kınasın beni.
Gökler dürülmeye başlandı!

Ali Büyükçapar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder