Merhaba

MERHABA


Bahar devam ediyor.21 Haziran’a gelinceye kadar bahar ondan sonrası yaz. Ahır dağının fısıltısını duyuyorum. Yavşana gidip, Ulu daz’da serinliyorum.

Zirvelerde ne arıyorum?

Maraş tuhaf bir kalabalıkla güne uyanıyor, caddelerde bir telaş harala gürele yetmiyor bu sokaklar Maraşlıya. Yahudi Mahallesi tenha, Bahtiyar yokuşunda ben, Divanlı camiinde namaz kılanda ben.

Tanıdık simalar azalıyor.

Beni de tanıyanlarda öyle ne oluyor bu kente var oldum iliklerinde yürüyen sızıyı bilirim eksilen biten ne?

Şekle kavuşmayan düşünce bulutları gibi gökyüzünde dağılıp gidiyor. Demokrasi zemini sıkleti taşıyamıyor. Aydınlanma felsefesi olmadan demokrasi mavaldan ibadet!

Demokrasiye inanmam zor!

Anadolu coğrafyasının ideal yönetim biçiminin temelinde ne olmalı diye soruyorum Milcan da bunun cevabını devamlı verdim aslında. Vatandaşlarını zenginleştiremeyen ülkelerde demokrasi azınlığın zulmüne dönüşüyor. Bürokrat oligarşi yanına aldığı Albızın dölleriyle taş üstünde taş bırakmıyor.

Nerede Şahlar Şahı?

İnsanın yönetimi Hakla irtibatlı olmalı ki yürekte kızıl Elma olsun. Gök gözlü Bozkurtlar önümüze düştüğünde, elimizde Zülfikar, gönlümüzde Haydar’ın aşkı belirecek ve biz bir Leyla’nın ahına âlemi boydan boya geçip Kenan diyarına ulaşacağız.

Sefer başladı.


ALİ BÜYÜKÇAPAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder